کسب درآمد کسب درآمد


خبر مهم و فوری

 

با توجه به پیش بینی انجام شده در ماه مارس 2013 قرار است page rank وبلاگ ها و سایت ها تغییر کند و توسط گوگل آپدیت شود و توسط ثنواتئ گذشته مهمترین عامل افزایش وبلاگ ها عامل تبادل لینک عنوان شده است دوستای عزیز اگر دوست دارید رتبه سایت یا وبلاگ شما به طرز عجیبی افزایش پیدا کنه زود با این سایت ها تبادل لینک کنید

از من به شما نصیحت با سایت هایی که رتبه خوب و بالایی دارند تبادل لینک کنید من خودم تست کردم و چند تا سایت برای شما آماده کردم

تبادل لینک آرنا شاپ

تبادل لینک ریبن استور

تبادل لینک فابنر

دوستای گلم این مطلب را بازنشر کنید در داخل وبلاگ های خودتان تا همه عزیزانی که می خواهند افزایش رتبه پیدا کنه وبلاگشون همین کار را انجام بدن کسانی که این متن را داخل وبلاگ خودشون گذاشتن بصورت خصوصی برای پیام بزارن

 


 



[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ یاسر ]

[ ]